Saturday 17 March 2012

Ya Allah Ya Sami'~~

Assalamu'alaikum...

heee.. jangan risau,,benda ni saja tulis.. sebab semalam merajuk dengan hamba Allah sorang ni, so hati tak tenang. Tapi sekarang ok dah!!

ermm.. semalam mengadu dekat Kekasih kita.
Kita beritahu dia yang kita merajuk dengan salah seorang hambaNya.
So, kita minta Dia tenangkan hati yang sedang berkecamuk dengan mcm2 masalah. .Terutamanya keje sekolah
Bila dah sujud tu, kita beritahu Dia yang sesungguhnya kita beritahu perkara yg sebenar, tentang nasib diri yg tak seberapa ni. .Walaupun 'ujiannya' tak sehebat perang Badar atau mana-mana Nabi yg menimpa dugaan dan cubaan.
Kita sedaya upaya menasihatkan diri ni supaya tenang tapi tak juga tenang.! .Tu yg geram ni.. gggrrrr!!!!!
dah tu, pagi ni kita TERLAMBAT BANGUN NAK MENGHADAP TUHAN YANG ESA.. hhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh...
#Saya minta ampun... :'(


Tak tahu mcm mane boleh bangun lambat mcm tu sekali.. terkejut beruk .Terus bangun ambil wuduk..
nak salahkan siapa2 mana boleh ye tak? .pandai-pandai pergi tutup alarm tu buat apa???
Tapi alhamdulillah sebab sempat tunduk sujud pinta keampunan pada Kekasih kita tu. .Kalau tak nanti Dia merajuk, siapa nak pujuk? ha..ha tak tahu.. 


Kalau tak, habislah kita!! :'( yelah mana tahu kita Meninggal masa tu ke kan? Dah tak sempat nak minta ampun.. kita dan awak2 semua pun patut bersyukur kerana masih hidup buat masa ni.. Lagipun kita tak kan tahu bila hari kematian kita ye tak? .hmmmmm... :'(
Tapi kita akan ambil kesempatan ni untuk minta maaf atas segala kesalahan saya pada kawan2, guru, keluarga tercinta, dan awak yg tengah baca warkah ni.. .Eceh!!! warkah lah sangat.. heee..
kita tahu mungkin awak tak kenal dengan kita lagi tapi yg pasti awak saudara kita... dari keturunan Nabi Adam a.s. juga , kita patut saling memaafkan betul tak?


Saya pun tak tahu kenapa dengan saya hari ni,, .Terasa syahdu pula.. :)
 Untuk Husna dan Ku Nur Fatehah dan Aimuni Nabilah <3 .Kawan yang sgt saya cinta
Kalau ada perkara pelik yang awak nampak dekat saya, TEGURLAH SECEPAT MUNGKIN..
Sebab selalunya orang yg bersifat PELIK ni , itu tanda2 nya.. .heee tahu-tahu jelah ye.


#Akan ku temui engkau wahai sekalian sahabatku di Syurga, nanti kite borak-borak lah ye.. sekian.. ~~ 
Hahaha,, saya dah mula menangis ni.. .awaklah yang buat saya.. hmm :') hee gurau-gurau..


oklah insyaAllah kalau ada masa lagi saya tulis lagi ayat-ayat yang tidak menyentuh hati saudara.. .heee.. awak tahukan saya suka bergurau.. 


Akhir kata.. Bai Bai awak.. assalaum'alaikum.. .tak jawab berdosa tau.. 

No comments:

Post a Comment